סוג של קינוח ? – עזרה עם פתרון תשחצים או תשבצים

מהו קינוח?

קינוח הוא המנה האחרונה בארוחה, ויכול להיות עשוי ממגוון חומרים כמו פירות, קצפת, שוקולד, חלב, חלבה או פירות יבשים. קינוחים הם לעיתים קרובות מתוקים, אך ישנם גם קינוחים מלוחים. הם מגיעים במגוון צורות, טקסטורות וטעמים, וכל תרבות והעדפותיה כאשר מדובר בקינוחים. ככל שהזמן עובר, דבר זה מצליח להתרחב ולצמוח, כאשר שפים מסוימים מפתחים טכניקות ושיטות חדשות להציג קינוחים בצורה חדשה ומיוחדת.

פתרונות אפשריים עבור סוג של קינוח

מוס (3 מילים, 4 אותיות)

מוס הוא קינוח מקצפת השוקולד או כל טעם אחר הקיים, המתקבל על ידי הקצפת שמנת עם קקאו, סוכר ומנקודת קרם לפרופורציה. מדובר בקינוח קליל ואוורירי.

בורקס (3 מילים, 5 אותיות)

בורקס הוא מאפה הממולא בתערובות שונות. אמנם בדרך כלל הוא נחשב מאכל מלוח, אך ישנם בורקסים מתוקים, כמו ברוקולי עם גבינה או ריבה.

עוגה (3 מילים, 4 אותיות)

עוגה היא קינוח שהוכן מקמח, ביצים, סוכר ושומנים, ולעיתים קרובות מכילה גם חלב או שוקולד. קיימות עוגות רבות ומגוונות בעולם, כל אחת עם המתכון והטעם הייחודיים לה.

קראמבל (3 מילים, 6 אותיות)

קראמבל הוא קינוח העשוי מתערובת של פירות עם תוספת של תערובת פירורים שמתייצבת עליהם בחום. מדובר בקינוח חם שניתן להגיש עם כדור גלידה.

גלידה (3 מילים, 5 אותיות)

גלידה היא קינוח קפוא העשוי משמנת, חלב, או מים עם סוכר ותוספות אחרות כמו פירות או שוקולד. ישנם סוגים רבים של גלידות עם טעמים שונים.

סיכום

קינוחים הם חלק בלתי נפרד מתרבות המטבח, וניתן למצוא הרבה סוגים שונים. המילים המצוינות כאן יכולות לעזור בפיתרון תשבצים ותשחצים. ישנם עוד רבים נוספים, אך כאן הבאנו את המוכרים והאהובים ביותר שמוסיפים טעם לסיום כל ארוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top